Hocam setuptan sonra (işlem başlamadan aracı uygulamalarla setupu çalıştıracağım) disk,usb felan gerekmeden yapmam gereken tek şey ürün anahtarı girmem olacak sanırım?
Evet kesinlikle, Normal usb'ye yazdırdığınızda da aynı şekilde flash aracılığıyla setup.exe'ye yönlendirir fakat daemon tools'u kullanıp iso dosyasına eriştiğinizde ve setup.exe'ye girdiğinizde aynı kurulum ekranı gelecektir karşınıza bende hep bu işlem ile format atıyorum, daha kolay oluyor.