Öncelikle merhaba, Windows10.iso dosyasını deamon tools yardımı ile cd formatında açabilirsiniz. İso dosyasında Setup.exe adlı kurulum dosyasına girin ve kurulumu başlatın, ( Kurulumu bilmiyorsanız diğer mesajımda açıklayabilirim ) Böylece flash veya cd'ye ihtiyacınız olmayacaktır. Bilgisayarınız bir kaç defa yeniden başlayabilir ki bu normal bir durum normal kurulumunda da öyle oluyor zaten sonrasında hazır bir şekilde size windows 10 olarak hizmet vermeye devam edecektir. İyi forumlar dilerim.
Peki windows 7 ' den kalan herşey silinecek mi? Mesela D diski?
W10 indirip tüm dosyaları usb içine atın. Pc ye takıp kapatıp açın. Otomatik kurulum ekranı gelecektir. Gelmezse eğer tekrar kapatın açılırken f8 (?) basın. Buradan sonrasında pc açılışını usb seçin. Menülerde gezerek bulabilirsiniz tam yerini hstırlamıyorum
USB yok hocam.