• 31-12-2010, 19:00:43
    #19
    Üyeliği durduruldu
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - etinin ve kemiğinin bizim olması.



    köle istiyorsan afrikaya koçum. 300 lira da çok feci büyük para ben hazırım gelmeye. paran var diye insanları aşşalamaya gerek yok. 300 lira vereyim sus
    Ver 300 lira. göndereyim mi hesap numaramı.

    konu net ve açık. lütfen konuyu saptırmayın. gerçekten isteyenler başvursun.
  • 31-12-2010, 19:06:35
    #20
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - etinin ve kemiğinin bizim olması.

    köle istiyorsan afrikaya koçum. 300 lira da çok feci büyük para ben hazırım gelmeye. paran var diye insanları aşşalamaya gerek yok. 300 lira vereyim sus
    Hacı abi sen de 350 TL'ye kız kiralarım diye Canlı Sohbet Hattında Çalışacak Eleman ilanına yazı yazıyorsun ne iş? Üstelik sınırsız kız kiralarım diyorsun pek bir garip durum

    https://www.r10.net/is-verenler/80964...-eleman-2.html

    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her kız için 350 tl para alırım sınırsız kız bulurum.
    Sen kızları geceden sabaha kadar ipe sapa gelmez kişilerin fantazileri için kullanmayı makbul buluyorsun da bu eleman 300 lira vermiş çok mu görüyorsun?
  • 31-12-2010, 19:10:41
    #21
    qLd
    Misafir
    tabelacıda ilk işe başladığım da maaşım 300 liraydı. üstelik bu sayılan işlerden kat kat ağır bir işti. aradan 4-5 ay geçmedi. baskıcı eleman cıkarıldı beni aldılar oraya. aradan 1 ay geçmedi maaşım 400 oldu. bundan sonrada 2. ayda 600 yapıldı. suan orda calısmıyorum baska bi tabelacıda ise basladim maasim yine aynı. ve yaşım 16. bence bu verilen maaş , verilen imkanlar çok ama çok iyi. sonuçta oturduğun yerde calısacaksın. günde en fazla 2 kere ayağa kalkar ortalığı temizlersin. neyse eğer konu sahibi evvden calısacak eleman arıyorsa görüsebiliriz.

    ve hala daha USTA olduğumu zannetmiyorum.
  • 31-12-2010, 19:17:08
    #22
    <kd> Şartlar süper </kd>
  • 31-12-2010, 19:26:13
    #23
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - etinin ve kemiğinin bizim olması.



    köle istiyorsan afrikaya koçum. 300 lira da çok feci büyük para ben hazırım gelmeye. paran var diye insanları aşşalamaya gerek yok. 300 lira vereyim sus
    https://www.r10.net/is-verenler/80964...-eleman-2.html
    sınırsız sayıda 350 tl den kız buluooon :S burda adam tecrube arkadas ortamında calısacak birini aarııyor. ilginc bide mana buluyor :S
  • 31-12-2010, 19:28:40
    #24
    Pagan keşke gelebilseydim bende... harika girşiminizden dolayı tebrikler..çırak ustasından gördüğünü öğrenir..sizin gibi bir ustadan öğrenecek çok şey olmalı...iyiniyetinizi suistimal etmeyecek birini bulmanız dileğiyle..
  • 31-12-2010, 19:29:26
    #25
    asgari ücret ile 30-35 yaşındaki adam sanayi fabrika gibi ağır ortamlarda çalışıyorsa neden işi bilmeyen eleman(çırak demek acayip geliyor bana) 300tl ile çalışmasın? bu gün kuaförlük yapan kişiler bile sabahtan akşama kadar temizlik yapıyor cam sil paspas at tezgah sil ayak işleri yap müşteriye sigara al faturasını yatır vs.vs... oda iş buda iş.
  • 31-12-2010, 19:39:13
    #26
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - etinin ve kemiğinin bizim olması.



    köle istiyorsan afrikaya koçum. 300 lira da çok feci büyük para ben hazırım gelmeye. paran var diye insanları aşşalamaya gerek yok. 300 lira vereyim sus

    La senin banın nasıl açıldı
  • 31-12-2010, 20:39:27
    #27
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacı abi sen de 350 TL'ye kız kiralarım diye Canlı Sohbet Hattında Çalışacak Eleman ilanına yazı yazıyorsun ne iş? Üstelik sınırsız kız kiralarım diyorsun pek bir garip durum

    https://www.r10.net/is-verenler/80964...-eleman-2.html



    Sen kızları geceden sabaha kadar ipe sapa gelmez kişilerin fantazileri için kullanmayı makbul buluyorsun da bu eleman 300 lira vermiş çok mu görüyorsun?
    hemen mesajlarımı araştırın mesajlarımı araştırmadan önce konularıma bakın 350 lira benim kız başı alacağım para. Sanıyormusun ki kız gecelik bin liradan düşük ücrete çalışsın