tabelacıda ilk işe başladığım da maaşım 300 liraydı. üstelik bu sayılan işlerden kat kat ağır bir işti. aradan 4-5 ay geçmedi. baskıcı eleman cıkarıldı beni aldılar oraya. aradan 1 ay geçmedi maaşım 400 oldu. bundan sonrada 2. ayda 600 yapıldı. suan orda calısmıyorum baska bi tabelacıda ise basladim maasim yine aynı. ve yaşım 16. bence bu verilen maaş , verilen imkanlar çok ama çok iyi. sonuçta oturduğun yerde calısacaksın. günde en fazla 2 kere ayağa kalkar ortalığı temizlersin. neyse eğer konu sahibi evvden calısacak eleman arıyorsa görüsebiliriz.

ve hala daha USTA olduğumu zannetmiyorum.