asgari ücret ile 30-35 yaşındaki adam sanayi fabrika gibi ağır ortamlarda çalışıyorsa neden işi bilmeyen eleman(çırak demek acayip geliyor bana) 300tl ile çalışmasın? bu gün kuaförlük yapan kişiler bile sabahtan akşama kadar temizlik yapıyor cam sil paspas at tezgah sil ayak işleri yap müşteriye sigara al faturasını yatır vs.vs... oda iş buda iş.