yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacı abi sen de 350 TL'ye kız kiralarım diye Canlı Sohbet Hattında Çalışacak Eleman ilanına yazı yazıyorsun ne iş? Üstelik sınırsız kız kiralarım diyorsun pek bir garip durum

https://www.r10.net/is-verenler/80964...-eleman-2.html



Sen kızları geceden sabaha kadar ipe sapa gelmez kişilerin fantazileri için kullanmayı makbul buluyorsun da bu eleman 300 lira vermiş çok mu görüyorsun?
hemen mesajlarımı araştırın mesajlarımı araştırmadan önce konularıma bakın 350 lira benim kız başı alacağım para. Sanıyormusun ki kız gecelik bin liradan düşük ücrete çalışsın