hemen mesajlarımı araştırın mesajlarımı araştırmadan önce konularıma bakın 350 lira benim kız başı alacağım para. Sanıyormusun ki kız gecelik bin liradan düşük ücrete çalışsın
Yeğenim mesajlarını araştırmama lüzum yok. Senin pazarlama yaptığın başlığı ben de okudum ve devamında bu başlığı okurken mesajını görünce garipsedim. Sen onu bunu boşver yanında çırak yetiştiriyor musun pazarlama elemanı olarak onu söyle? Kaç para maaş vereceksin acaba? "Forumlarda "sınırsız sayıda kız bulunur" diye ilgili başlıklara post kasacak çırak aranıyor" diye sen de bir başlık aç bakalım, kaç para vereceksin görelim
Setördeki bilginizi bilemem fakat gerçekten bir şeyler öğrenecekse 300 TL + Eğitim + İmkanlar yeteri kadar var. AVM'lerdeki bir çok holding kuruluşu bile bu parayı vermiyor.
Tam bir Patron işte bu adam işini bilen adam sen gerçekten iyi para kazanırsın diye düşünüyorum dostum ama.. yol masrafı ve senin yanında geçirdiği vakit artı bide sigarası varsa bu işi yapacak kişinin ancak sana kölelik yapmış olur