• 02-01-2011, 16:03:37
    #37
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemen mesajlarımı araştırın mesajlarımı araştırmadan önce konularıma bakın 350 lira benim kız başı alacağım para. Sanıyormusun ki kız gecelik bin liradan düşük ücrete çalışsın
    Yeğenim mesajlarını araştırmama lüzum yok. Senin pazarlama yaptığın başlığı ben de okudum ve devamında bu başlığı okurken mesajını görünce garipsedim. Sen onu bunu boşver yanında çırak yetiştiriyor musun pazarlama elemanı olarak onu söyle? Kaç para maaş vereceksin acaba? "Forumlarda "sınırsız sayıda kız bulunur" diye ilgili başlıklara post kasacak çırak aranıyor" diye sen de bir başlık aç bakalım, kaç para vereceksin görelim
  • 02-01-2011, 17:50:35
    #38
    Üyeliği durduruldu
    merhaba açık adresi PM yollarmısınız ? Maltepe den bir arkadaş yerinize gelip sizinle

    görüşmek istiyor
  • 02-01-2011, 19:04:54
    #39
    Setördeki bilginizi bilemem fakat gerçekten bir şeyler öğrenecekse 300 TL + Eğitim + İmkanlar yeteri kadar var. AVM'lerdeki bir çok holding kuruluşu bile bu parayı vermiyor.
  • 02-01-2011, 21:17:33
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Şimdilik yeterince başvuru olmuştur. Başvuran arkadaşlarla önümüzdeki günlerde görüşeceğiz.

    Bu nedenle yeni başvuru almıyoruz.

    olumlu/olumsuz yorum yapan yazan herkese teşekkürler.
  • 02-01-2011, 21:29:44
    #41
    Bu Şekilde Çalışmak İsteyen Varsa Gelsin Kartalda Benimde Ofis Var.
  • 02-01-2011, 21:37:49
    #42
    ilan gerçekten hoş
  • 03-01-2011, 00:37:29
    #43
    Tam bir Patron işte bu adam işini bilen adam sen gerçekten iyi para kazanırsın diye düşünüyorum dostum ama.. yol masrafı ve senin yanında geçirdiği vakit artı bide sigarası varsa bu işi yapacak kişinin ancak sana kölelik yapmış olur
  • 03-01-2011, 01:06:57
    #44
    Üyeliği durduruldu
    MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Şekilde Çalışmak İsteyen Varsa Gelsin Kartalda Benimde Ofis Var.
    PM yolladım
  • 03-01-2011, 12:48:43
    #45
    Bugün Görüşmeye Gittim.
    Salı Günü Sabah 9'da Bismillah Deyip İş Başı Yapacağım.
    Her İki Taraf İçinde Hayırlı Olsun.