norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- etinin ve kemiğinin bizim olması.



köle istiyorsan afrikaya koçum. 300 lira da çok feci büyük para ben hazırım gelmeye. paran var diye insanları aşşalamaya gerek yok. 300 lira vereyim sus
Ver 300 lira. göndereyim mi hesap numaramı.

konu net ve açık. lütfen konuyu saptırmayın. gerçekten isteyenler başvursun.