Pagan keşke gelebilseydim bende... harika girşiminizden dolayı tebrikler..çırak ustasından gördüğünü öğrenir..sizin gibi bir ustadan öğrenecek çok şey olmalı...iyiniyetinizi suistimal etmeyecek birini bulmanız dileğiyle..