• 31-03-2009, 17:43:24
    #28
    Üyeliği durduruldu
    muhatapx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir öğretmen kanaati bu.
    sebebini defalarca açıklamama rağmen neden elle ödev yazmalarını istediğimi anlamayıp google aramalarında çıkan bi yazıyı okumadan çıktı alıp getirmekte direten öğrencilerimin sözlerine çok benziyo söyledikleriniz...
    Ülke sizin gibi ön yargılı biraz da tahmine dayalı, düşünceler üretemeyen, empati yapamayan öğretmenlerin eline kaldıysa vay halimize
  • 31-03-2009, 21:44:09
    #29
    Lütfen konuyu uzatmayalım bu konu devam edecekse off-topic vs. yerlerde açılsın.

    Konu Günceldir.
  • 31-03-2009, 21:52:38
    #30
    Arkadaşım bende aldım ama ben web sitesi yapcam. Evet benim dönem ödevim fizik içerikli bir site. Çok zevkli bir ödev oldu benim için.
  • 31-03-2009, 22:54:28
    #31
    antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönem ödevlerinin öğrenmek amacıyla falan olduğu yok bence. 4 sene lise hayatım boyunca verilen dönem ödevlerini ya internetten bulup çıkarttım yada yapmadım ve notlardada büyük bir değişiklik göremedim. Dönem ödevi öğrenciler ve aynı zamanda öğretmenler için de zaman kaybıdır. Gerçi öğretmenlerin birçoğu dönem ödevlerini okumadan öğrencinin davranışlarna göre değerlendirmekte, kafadan ilk sayfasna bakarak,yazıya bakarak not vermektedir.

    Nedense ben 4 yıllık lise hayatım boyunca sizin söylediklerinizim tam tersi davranışlar gördüm.Bizim öğretmenlerimiz verdiğimiz ödevleri kelimesine kadar inceler sonra not verirlerdi.
  • 31-03-2009, 23:49:15
    #32
    BekirJem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülke sizin gibi ön yargılı biraz da tahmine dayalı, düşünceler üretemeyen, empati yapamayan öğretmenlerin eline kaldıysa vay halimize
    sizin üretkenliğiniz müthiş(!) baksanıza ne güzel fikirleriniz var. empatiyi de hep işin üçkağıdına kaçanlarla yapıyosunuz. ne güzel...
  • 01-04-2009, 18:03:31
    #33
    Konu günceldir ACİL ARANMAKTADIR
  • 01-04-2009, 20:29:20
    #34
    Üyeliği durduruldu
    PM attım. Ücret hakkında azcık daha indir yapabilrim.
  • 01-04-2009, 23:29:45
    #35
    Üyeliği durduruldu
    sayfasını 0,50den yazarım kardesım yazımda cok iyidir ayrıca univertsyde okuyorum matematigim cok iyidir
  • 02-04-2009, 16:01:06
    #36
    CulsuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sayfasını 0,50den yazarım kardesım yazımda cok iyidir ayrıca univertsyde okuyorum matematigim cok iyidir
    pm attım.