• 30-03-2009, 14:16:22
    #19
    Ben de dönem ödevimi hatırladım :P Şimdi kitap özeti yaz işin yoksa :P
    Benimde yazım kötü ama elimden geldiğimce dikkat edeceğim pes etmek yok
  • 30-03-2009, 15:58:26
    #20
    lise 2 de yıllık ödev aldım tarihden,hocaya yazımın kötü oldugunu ve pc de yazıp çıktı almamın bi sakıncası olup olmadıgını sordum.hoca da bana nasılsa ödevi internette karşına çıkan ilk siteden kopyalayıp alıcan,yazmaklada ugraşma yazıcıdan direk çıkart getir yarın bende sözlü notuna 100 ü vereyim dedi...çevremdeki ödev veren ögretmenlere baktıgımda söyledigin amaç için veren görmedim ben.genelde o ödevleri anne,baba,abla,abi ler yapar nasılsa diyorlar.ben ilk okulda iken bi keresinde ödev yapamadım hoca bana hadi sen bilemedinde baban nasıl yapamadı diyordu.sordugum hocalarda zaten kabul ediyor bunu,maksat ögrencinin bilgisini ölçmek/ona bişeyler ögretmek degil.amaç sadece prosedürü yerine getirmek...
  • 30-03-2009, 16:02:29
    #21
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amaç sadece prosedürü yerine getirmek...
    Eğitimde sadece dönem ödevi için değil bu genel diyelim.
  • 30-03-2009, 22:22:39
    #22
    Konu Günceldir...
  • 30-03-2009, 22:57:35
    #23
    Ben herhangi bir matematik öğretmeninin yazıya not verdiğini şuana dek görmedim. Göreceğimide sanmıyorum. Ama okunamayacak derecede kötüyse tabii başkasına yazdırabilirsiniz ama soruları siz bulup siz çözmelisiniz.Dönem ödevinin amacıda budur.
  • 31-03-2009, 00:28:22
    #24
    BekirJem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen de benim gibi tembel birinin yorumunu ukalaca bulduğuna göre çok zeki olmalısın İşte bu da bir başka düşünce sistemi, şimdi sen çok zekisin biz değiliz dimi vatandaş?
    bir öğretmen kanaati bu.
    sebebini defalarca açıklamama rağmen neden elle ödev yazmalarını istediğimi anlamayıp google aramalarında çıkan bi yazıyı okumadan çıktı alıp getirmekte direten öğrencilerimin sözlerine çok benziyo söyledikleriniz...
  • 31-03-2009, 00:39:34
    #25
    DeXTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu Günceldir...
    Sevgili arkadaşım dönem ödevini ve hocanın varsa sayfa sınırını ve benzeri konuları p.m. lersen sana bir fiyat verebilirim...
  • 31-03-2009, 01:15:21
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DeXTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar Matematikten yıllık ödevim var.Fakat yazım çok kötü, hoca çıktı kabul etmiyor.

    Bu nedenle yapan olursa burdan bir arkadaşla anlaşıcam.

    Bir A4 kağıdına genelde 4 soru sığar (sorular sizden) sayfa başı teklifleri pm ile bekliyorum.
    akşam akşam çok güldüm inş birini bulursunuz hayırlı işler
  • 31-03-2009, 17:04:16
    #27
    Dönem ödevlerinin öğrenmek amacıyla falan olduğu yok bence. 4 sene lise hayatım boyunca verilen dönem ödevlerini ya internetten bulup çıkarttım yada yapmadım ve notlardada büyük bir değişiklik göremedim. Dönem ödevi öğrenciler ve aynı zamanda öğretmenler için de zaman kaybıdır. Gerçi öğretmenlerin birçoğu dönem ödevlerini okumadan öğrencinin davranışlarna göre değerlendirmekte, kafadan ilk sayfasna bakarak,yazıya bakarak not vermektedir.