lise 2 de yıllık ödev aldım tarihden,hocaya yazımın kötü oldugunu ve pc de yazıp çıktı almamın bi sakıncası olup olmadıgını sordum.hoca da bana nasılsa ödevi internette karşına çıkan ilk siteden kopyalayıp alıcan,yazmaklada ugraşma yazıcıdan direk çıkart getir yarın bende sözlü notuna 100 ü vereyim dedi...çevremdeki ödev veren ögretmenlere baktıgımda söyledigin amaç için veren görmedim ben.genelde o ödevleri anne,baba,abla,abi ler yapar nasılsa diyorlar.ben ilk okulda iken bi keresinde ödev yapamadım hoca bana hadi sen bilemedinde baban nasıl yapamadı diyordu.sordugum hocalarda zaten kabul ediyor bunu,maksat ögrencinin bilgisini ölçmek/ona bişeyler ögretmek degil.amaç sadece prosedürü yerine getirmek...