Ben herhangi bir matematik öğretmeninin yazıya not verdiğini şuana dek görmedim. Göreceğimide sanmıyorum. Ama okunamayacak derecede kötüyse tabii başkasına yazdırabilirsiniz ama soruları siz bulup siz çözmelisiniz.Dönem ödevinin amacıda budur.