Merhaba arkadaşlar Matematikten yıllık ödevim var.Fakat yazım çok kötü, hoca çıktı kabul etmiyor.
Bu nedenle yapan olursa burdan bir arkadaşla anlaşıcam.
Bir A4 kağıdına genelde 4 soru sığar (sorular sizden) sayfa başı teklifleri pm ile bekliyorum.
Yıllık Ödev Yaptırılacaktır
40
●2.236
- 30-03-2009, 12:24:01Şuan eğitim sisteminin ne hale düşmüş olduğunun acısını hissetmekteyim...
Hocanın Yıllık Ödev verme nedeni, öğrencinin o dersi ve konuyu öğrenmesi, sınavlarda başarısız olmasının telefisini ödevle yapmasıdır. Ama öğrenci için çekilmez bir eziyet halini alıyor yıllık ödevler..
Bir öğretmen adayı olarak öncelikle ödevi başkasına yaptırma düşüncenden vaz geçmeni bekliyorum. Eğer bir not alacaksan hakkınla al. Başkasının emeğiyle değil. Hazıra alışan hayat boyu bunun için çabalar, ve gün gelir hazır biter...
Yönetici arkadaştan bu konunun kilitlenmesini rica ediyorum. Burada bulunan onlarca öğrenci arkadaş için pekte iyi olmayan bir örnek. Ve burada arkadaşa ben yaparım şu kadar alırım diyecek arkadaşlardan da tekrar düşünmelerini istiyorum.
Eğer hedef eğitimse emek ve zaman harcayarak başarıya ulaşın. Eğer hedef ailleleri tatmin etmek, zaman harcamak, okudu dedirtmekse bence en kısa zamanda okulday ayrılın, dışarıda iş bulup çalışmaya başlayın...
Saygılarımla - 30-03-2009, 12:29:58Üyeliği durdurulduAma burada yanlış kişiye nutuk attığının farkında değilsin. Eğer öğretmenler öğrenci menfaaitini düşünse adam gibi yıllık ödev verirlerdi. Adam kendi işine yarıyacak, arşivine ekleyecek dosyalar hazırlattırıyor.sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca hak etmeden not almak hiç almamaktan iyidir bence. Bu kadar abartılacak da bir durum değil. Sonuçta söz konusu Türkiye'nin eğitim sistemi. Eğer eleştirilecek birşey varsa bu da eğitim sisteminin temelidir. - 30-03-2009, 12:54:53Hocam verilen ödevin mahiyetini bilmeden öğretmene yönelik bir çıkış hatalı olur. yaşım 22 ve 7 yaşından beri okullardayım. Bu güne kadar sırf arşive eklemek için ödev veren öğretmen görmedim. Şunuda belirteyim alınan yıllık ödevler 5 yıl okul arşivinde tutulduktan sonra okul kaloriferinde yakılır. Bizzat bu işi yaptığım için biliyorum.BekirJem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani öğretmen verdiği ödevi bilmediği için mi veriyor sanıyorsunuz. Zaten o konuyu biliyor. Amaç öğrenciye çalışmasını yaptırtmak.
Yıllık ödevi açayım size biraz isterseniz. Sınavlarda ve sözlülerde yeteli başarıyı gösteremeyen öğrenciye 2 ila 4 ay arasında sürede hazırlanması için verilen ve sınav ve sözlüleri kurtarmaya yönelik ödevdir. Zor olması, karışık olması, istenilen bilginin detaylı olması normaldir. Burada amaç öğrenciye birşeyleri anlatmak ve öğretmektir.
Kişinin el yazısının kötü olmasını bir matematik öğretmeni pek umursamaz. Ancak okunmayacak kadar kötü olursa umursar. Kaldı ki yazısı kötü olan bir kişi soruları siz bulacaksınız demez değildi. Yanındaki bir arkadaşınıza rica edip yazdırmanız mümkün. sonuçta hazır ödevi yazdıracaksınız.