Tabiki amacım not almak, sanırım kurşunla yazıp pilotla üstünden geçicem buna karar verdim gibi...
kurşunla yazaıp üzerinden pilotla geçersen yazı daha berbat olur. Sen baştan sona pilt kullan hem daha az zaman harcamış olursun böylece. Yoksa bir kez kurşunla bir kez de pilotla gidince bir sayfa için 2 kat fazla zaman harcarsın, bu da seni bıktırır ve "ödev mödev hazırlamıyorum" diyecek duruma getirir. Ödevini bir an önce sıkılmadan bitirmek istiyosan tek kalem kulan... Tecrübelerim var bu konularda ...