netsatis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazın kötü olsada sen kendi emeğinle yap ödevini çünkü hocan senin yazını yazılı kağıdındaki ile karşılaştıracaktır ve sadece emek harcadığın için bile yüksek not verebilir (eğer amacın not almaksa).
Tabiki amacım not almak, sanırım kurşunla yazıp pilotla üstünden geçicem buna karar verdim gibi...