BekirJem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülke sizin gibi ön yargılı biraz da tahmine dayalı, düşünceler üretemeyen, empati yapamayan öğretmenlerin eline kaldıysa vay halimize
sizin üretkenliğiniz müthiş(!) baksanıza ne güzel fikirleriniz var. empatiyi de hep işin üçkağıdına kaçanlarla yapıyosunuz. ne güzel...