antijen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dönem ödevlerinin öğrenmek amacıyla falan olduğu yok bence. 4 sene lise hayatım boyunca verilen dönem ödevlerini ya internetten bulup çıkarttım yada yapmadım ve notlardada büyük bir değişiklik göremedim. Dönem ödevi öğrenciler ve aynı zamanda öğretmenler için de zaman kaybıdır. Gerçi öğretmenlerin birçoğu dönem ödevlerini okumadan öğrencinin davranışlarna göre değerlendirmekte, kafadan ilk sayfasna bakarak,yazıya bakarak not vermektedir.

Nedense ben 4 yıllık lise hayatım boyunca sizin söylediklerinizim tam tersi davranışlar gördüm.Bizim öğretmenlerimiz verdiğimiz ödevleri kelimesine kadar inceler sonra not verirlerdi.