R10 üzerinden bayimiz olan arkadaşlara teşekkür ediyorum...
İlan günceldir. Bayimiz olarak uygun fiyata kontör almaya başlayabilirsiniz.....
Kontör Satarak Kazanç Elde Edin
75
●4.832
- 11-04-2009, 20:20:24Arkadaşla yaptığımız ticaret 152 tl yi aştı. kendisine teşekkürler
- 11-04-2009, 20:31:10r10'da konu açarakta satabilir miyiz kontör?Yoksa sadece çevremizdekilere mi satabiliriz?
- 11-04-2009, 20:51:06satış alanı size ait. İster r10 da ister başka forumlarda, isterseniz evinizde işyerinizde okulunuzda satarak kazanç sağlayabilirsiniz.LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2009, 23:43:21Bu tarz bir uygulamaya yakın zamanda gidilecektir. Bu kapsamda çalışmamız var. fiyat farklılaşmaları oluşturulacak, ana bayilik - alt bayilik sistemi getirilecektir.seodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-04-2009, 00:01:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende başvuru yaptım onaylanmasını bekliyorum.Birde şimdi başvuru yaptım sanırım yarın arayacaksınız onay için çünkü bu saatte telefonu açamayabilirim

1-2 sorum var eklerseniz sevinirm : fatih_aksu_42@hotmail.com - 12-04-2009, 00:48:33Bayilik başvurularında artık arama yapmıyoruz. Sms ile bilgilendirme yapıyoruz. Daha hızlı ve az rahatsız edici oluyor.TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başvuru onay bilgileri tel. numaranıza gönderilmiştir.
