Kontör Satarak Kazanç Elde Edin
75
●4.832
- 17-02-2009, 16:58:14Hocam gun içinde oparatorlerde sıkıntı yaşanması durumunda kapatılabilmektedir. Bu konuda bizlik bir durum yok. Operator kapattığı zaman gonderimleri bizde kapatmak durumundayız. Yani istek alıp saatlerce sistemde bekletmek hem bizi hemde sizi zor duruma düşüreceği için bu yolu seçmekteyiz.LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2009, 18:13:49Üyeliği durdurulduHer bankadan birer hesap açtırın bi tane şipariş formu düzenleyin parayı yatıranan internet bankacılığıyla kontör yükleyin hiç böle bayilikti oydu buydu abuk işlerle uğraşmayın. Ayrıca internet bankacılığı olan adam sana havale yapana kadar kendi yükler daha karlı ve garanti olur.sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi hayırlı traşlar derby samurai
- 17-02-2009, 18:59:37gecefan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam her bankadan hesap açıp, banka sisteni üzerinden kontor gonderin diyorsunuz. Evet ancak soyle dusunelim. Biz Turkcell 100 kontoru bayilerimize 17.59 TL den çıkıyoruz. Bayimiz bunu 18 TL den satarak 40 Kuruş kar ediyor. Ben banka üzerinden 18 e alıp kaça satacam veya bayi kaça alıp kaça satacak.
Kaldıki banka size 100 - 150 - 250 - 500 kontör seceneklerini sunmakta. Bizde ise 5 ile 1000 kontor arasında secenekler mevcut. Yani bayiye sunulan secenek ve müşteri memnuniyeti daha fazla.
Sunuda belirtmek isterim. R10 üzerinden konu açıp tanıtım yapmam sadece bu işle ilgili arkadaşlara bilgi vermek amaçlıdır. Sistem R10 için veya forumlardan gelecek arkadaşlar için açılmamıştır. Sistemimiz henüz 1 haftalık olmasına rağmen yaklaşık 15 Telefon bayisine, 13 Büfe ve market tarzı yere, 7 Kantin tarzı okul işletmelerine, 30 a yakın bireysel kullanıcıya hizmet veriyor. Ve bunlardan bazıları günlük 1000 TL civarında işleme ulaşıyor. Bu durumda sistem üzerinden karları 20 TL yi çok rahat aşıyor. Ancak banka üzerinden yapılacak işlemlerde karınız hemen hemen sıfırdır. Bu gerek bireysel kullanıcı için, gerek bayi için gerekse toptan satıcılar için geçerlidir. - 17-02-2009, 19:00:47Başvuru onaylandı ve gerekli bilgilendirme yapıldı..utku1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2009, 19:32:31ödemeler nasıl olucak ne kadarda ne kadar kazanıcaz biraz bahsetseniz öğrenciyim satacak çok kişi bulrum...
- 17-02-2009, 19:39:23Sistem ön ödemeli. Örneğin sisteme 100 TL atarsan bakiyen 100 TL olur...The_CeSeTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazanç oranı sana kalmış.
*** Türkcell 100 kontör 17.59 a bayiye satıyoruz.. Piyasada 18 ve 18.5 e alıcı buluyor. Sen 17.59 a alıp 18 e satarsan 41 kuruş karın var...
*** Avea 100 kontör bayiye 17.02 ye çıkıyoruz. Piyasa fiyatı 18 TL. Yani 17 ye alıp 18 e satarsan karın 1 lira...
*** Türkcell 20 kontör parçayı 3.49 a bayiye çıkıyoruz. Bayi satış fiyatı 4 ile 4.5 TL arası yani en az karınız 51 kuruş.
Bu şekilde sitedeki alış fiyatlarına bakarak kendi kar marjınızı hesaplayabilirsiniz. Unutmayın satış fiyatınız tamamen size kalmış bir tercih... - 19-02-2009, 15:40:18Kontör bayilik vermeye devam ediyoruz. Bizden işlem yapıp sorunsuz gonderim yapan arkadaşlar öneri ve şikayetlerini bu konu altından yazarlarsa sevinirim.
Kontör Lazım Parça Kontör Merkezi
Önemli not: 1-2 gun içinde sisteme para yatırmak için KREDİ KARTI kullanabileceksiniz.
Yenilikler tüm hızıyla devam edecektir.