• 19-04-2009, 01:00:36
    #73
    Platin üye
    LoveKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende basvuru yaptim bakalım sonuc ne olacak
    bayilik başvurunuz sisteme ulaşmamış. eksik bilgi nedeniyle hata vermiş olabilir. tekrar deneyiniz.
  • 30-05-2009, 22:56:46
    #74
    Pm gonderdım...
  • 31-05-2009, 08:33:28
    #75
    hocam ben turkcell kontor satmak istiyorum 700 kontora yakın kontorum var nasıl yapacağım.
  • 31-05-2009, 09:49:51
    #76
    Platin üye
    PuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben turkcell kontor satmak istiyorum 700 kontora yakın kontorum var nasıl yapacağım.

    Forumda konu açabilirsin. Bizim çalışma şeklimiz bayilik dağıtarak toptan fiyatına kontör çıkışı sağlamaktır...