• 20-02-2009, 09:03:04
    #28
    bayilik için başvurdum..
  • 20-02-2009, 12:24:54
    #29
    Platin üye
    volkanaydinli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayilik için başvurdum..
    Bayilik başvurusu onaylandı. aranarak bilgi verildi. teşekkürler.
  • 20-02-2009, 18:16:29
    #30
    Bayilik için başvuru yaptım, onay beklemekteyim
  • 20-02-2009, 20:30:27
    #31
    Platin üye
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayilik için başvuru yaptım, onay beklemekteyim
    Şuanda bekleyen başvuru yok. Başvurunuz onaylanmıştır. Teşekkürler...
  • 20-02-2009, 20:52:35
    #32
    Üyeliği durduruldu
    hocam başvuru yaptım ne zaman onaylanacak
  • 21-02-2009, 04:02:12
    #33
    Platin üye
    TurkeyWebTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam başvuru yaptım ne zaman onaylanacak

    Bekleyen başvuru yoktur. Eğer onaylandığına dair aranmadıysanız başvurunuz tarafımıza ulaşmamış demektir. Bu durumda başvurunuzu yeniden yapmanız gerekmektedir.
  • 21-02-2009, 04:04:26
    #34
    Platin üye
    Artık sisteme Kredi Kartı ile de bakiye yüklemesi yapabilirsiniz.

    %5 Komisyon bedeli ödeyerek sahip olacağınız bu hizmet ile MAXİMUM kartlara 6 ay vade yapma imkanıda tanımaktayız.

    Bizi tercih eden bayilerimize teşekkürü bir borç biliriz. Bayi sayımız giderek artmaktadır.

    Kontör Lazım Parça Kontör Merkezi
  • 21-02-2009, 08:43:07
    #35
    Bayilik başvurusu yaptım. Kabul ederseniz sevinirim. Güzel bir sistem. Kolay gelsin.
  • 21-02-2009, 11:31:24
    #36
    Platin üye
    Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayilik başvurusu yaptım. Kabul ederseniz sevinirim. Güzel bir sistem. Kolay gelsin.
    Tüm başvurular telefonla iletişime geçilerek onaylanmıçtır. Teşekkürler..