Supersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayilik başvurusu yaptım. Kabul ederseniz sevinirim. Güzel bir sistem. Kolay gelsin.
Tüm başvurular telefonla iletişime geçilerek onaylanmıçtır. Teşekkürler..