Bende başvuru yaptım onaylanmasını bekliyorum.Birde şimdi başvuru yaptım sanırım yarın arayacaksınız onay için çünkü bu saatte telefonu açamayabilirim

1-2 sorum var eklerseniz sevinirm :
fatih_aksu_42@hotmail.com
Bayilik başvurularında artık arama yapmıyoruz. Sms ile bilgilendirme yapıyoruz. Daha hızlı ve az rahatsız edici oluyor.
Başvuru onay bilgileri tel. numaranıza gönderilmiştir.