Bende başvuru yaptım onaylanmasını bekliyorum.Birde şimdi başvuru yaptım sanırım yarın arayacaksınız onay için çünkü bu saatte telefonu açamayabilirim

1-2 sorum var eklerseniz sevinirm : fatih_aksu_42@hotmail.com