seodizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence alış ve satış fiyatlarını sadece bayilerin görmesi lazım.
Bu tarz bir uygulamaya yakın zamanda gidilecektir. Bu kapsamda çalışmamız var. fiyat farklılaşmaları oluşturulacak, ana bayilik - alt bayilik sistemi getirilecektir.