1.reklam kokan hareketler bunlar

2.ucuza atanlar genelde lise talebeleri oluyor,ve onlar bu paradan memnunlar ne dersek diyelim piyasayı düşürmeye devam edecekler...
3.eğer onlara post attıranlarda memnunsa bize pek bişey demek düşmüyor aslında..
Çok geç değil daha birinci dönemin ortalarına kadar post işinde emeğinizin karşılığını alabiliyordunuz ama şimdi piyasa belli diyecek bişey yok şahsen ben piyasanın düzelmesini bekliyorum çünkü artık emeğimin karşılığını alamıyorum.
Sonuç olarak kardeşim sanırım sorun bizde değil,sende