• 10-04-2008, 00:18:55
    #10
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben böyle mutluyum... kendim gibi mutluyum...
    sen mutlusunda türkçe'yi doğru kullanırsan bizde mutlu olucaz
  • 10-04-2008, 00:21:18
    #11
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konu burda ne alaka dieceksiniz ama acmadan duramadım yaw piyasadaki postcu arkdaşlar nie bukadar palıya konu acıyor anlamadım ben bir domain reqleme karşılıqında 400 post atıyorum adamalr 1 domain artı bide 100 mb host da 350 konu acıyor valla ben mi cok ucuza acıyorum yoksa miletmi cok palıya satıyor anlamış deilim...
    bir hatamız kusurumuz olmuşsa af ola...
    MSN : siparis@postcuyum.com
    Cep Tel : 0543 425 99 00
    Postcuyum.Com | Güven - Kalite - Hız
    1 işini harbi biliyosun konunun amacı dışında ldugu halde hem cep hemde web sitenı verıyosun böylede belki iş kazanırım dıye(ki benı baglamamz inş kazanırsın sende iş)

    2 herkes emeginin karsılıgı olarak bi ücret biçiyor sen bunu baltalıyamazsın bazı konularda gördüm ..kardes neden bu kadar ucuza acıyosun gibisinden tm hatırlamıyom yanlışsam düzelt lütfen

    3post işi ;güven-kalite-zaman ve ücret ile ilgilidir.Senın güvenın varsa kaliteli acıyosan zamanında işi bitiriyosan istedıgın kadar ücret biç emegine karsılıgını veren olacaktır ucuz acıyorum şu kadar acıyorumla olmuyor kaliteli ac gec ac..

    eger benı yanlış anladıysan kusura bakma şikayetını bana pm ile bildiirsen sevınırım

    bende 1 reg domain için 400 post atıyorum
  • 10-04-2008, 00:29:07
    #12
    güzel reklam yapmışsın kardeş tebrik
  • 10-04-2008, 01:01:15
    #13
    aslında ben şu anda postçuluk yapan herkesi kınıyorum

    sizler yüzünden eskiden en kaliteli yaptığım işi bıraktım

    1 sene önce ben 100 c-p konuyu 10 ytlye açıyordum ama sizler şimdi 300-400 konuyu o fiyata açıyorsunuz. Ondan sonra gelmiş yok fiyatlar böyle yok o ucuza yaptı yok bu şöyle yaptı diye ağlıyorsunuz.Size söyleyeyim kendinize ediyorsunuz.3 kuruş kazanacağım diye ekmek yediğiniz işi kendiniz batırıyorsunuz

    sanırım yakında post atıp üstüne para vereceksiniz
  • 10-04-2008, 04:17:57
    #14
    1.reklam kokan hareketler bunlar
    2.ucuza atanlar genelde lise talebeleri oluyor,ve onlar bu paradan memnunlar ne dersek diyelim piyasayı düşürmeye devam edecekler...
    3.eğer onlara post attıranlarda memnunsa bize pek bişey demek düşmüyor aslında..
    Çok geç değil daha birinci dönemin ortalarına kadar post işinde emeğinizin karşılığını alabiliyordunuz ama şimdi piyasa belli diyecek bişey yok şahsen ben piyasanın düzelmesini bekliyorum çünkü artık emeğimin karşılığını alamıyorum.
    Sonuç olarak kardeşim sanırım sorun bizde değil,sende
  • 10-04-2008, 05:24:14
    #15
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen mutlusunda türkçe'yi doğru kullanırsan bizde mutlu olucaz
    bkz..... ....
  • 10-04-2008, 10:17:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında ben şu anda postçuluk yapan herkesi kınıyorum
    sizler yüzünden eskiden en kaliteli yaptığım işi bıraktım
    1 sene önce ben 100 c-p konuyu 10 ytlye açıyordum ama sizler şimdi 300-400 konuyu o fiyata açıyorsunuz. Ondan sonra gelmiş yok fiyatlar böyle yok o ucuza yaptı yok bu şöyle yaptı diye ağlıyorsunuz.Size söyleyeyim kendinize ediyorsunuz.3 kuruş kazanacağım diye ekmek yediğiniz işi kendiniz batırıyorsunuz
    sanırım yakında post atıp üstüne para vereceksiniz
    hocam sana katılıyor piyasayı öyle öldürdülerki ben işe girdiigm zaman daha çok dil iki ay önce 150 post bir domain alıyordum yada 150 post 10 ytl ve gayette güzel para kazanıyordum.. sonra çoluk çoçuk piyasa girdi mahfetti bende bir kaç arkdaş gibi elimi çektim başka işlere yöneldim.. sorun bu arkadaşda sanırım 1500 post 20 ytl ben 1000 postu 60 80 arsı açıyordum
  • 10-04-2008, 10:24:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    önüne gelen kendini postcu sandigi icin fiyatlar bu kadar düsük

    sözüm frmpostcusuyum'a degil
  • 10-04-2008, 11:45:12
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bence postcu arkadaşlar toplanıp bu konu hakkında görüşmeliyiz ve piyasıayı bi fiyata sabıtlemeliyiz

    örnegin;post atacak olanalar şu fiyattan aşşagı iş yapamayacak

    örnegin;herkes aynı tarıfe üzerinden iş yapacak

    bence bu cok güzel bir fikir müşteri kıme gelirse o kazanır hiç olmazsa müşterinin bize gelme ihtamali var bu olayda

    eskisi gibi ucuza acana gittiginde biz gelme ihtimali %0 idi