aslında ben şu anda postçuluk yapan herkesi kınıyorum

sizler yüzünden eskiden en kaliteli yaptığım işi bıraktım

1 sene önce ben 100 c-p konuyu 10 ytlye açıyordum ama sizler şimdi 300-400 konuyu o fiyata açıyorsunuz. Ondan sonra gelmiş yok fiyatlar böyle yok o ucuza yaptı yok bu şöyle yaptı diye ağlıyorsunuz.Size söyleyeyim kendinize ediyorsunuz.3 kuruş kazanacağım diye ekmek yediğiniz işi kendiniz batırıyorsunuz

sanırım yakında post atıp üstüne para vereceksiniz