Konu
anlamadıqım bişi var
10-04-2008, 05:24:14
#15
freemitnick
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
KaoS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen mutlusunda türkçe'yi doğru kullanırsan bizde mutlu
olucaz
bkz..... ....