bence postcu arkadaşlar toplanıp bu konu hakkında görüşmeliyiz ve piyasıayı bi fiyata sabıtlemeliyiz
örnegin;post atacak olanalar şu fiyattan aşşagı iş yapamayacak
örnegin;herkes aynı tarıfe üzerinden iş yapacak
bence bu cok güzel bir fikir müşteri kıme gelirse o kazanır hiç olmazsa müşterinin bize gelme ihtamali var bu olayda
eskisi gibi ucuza acana gittiginde biz gelme ihtimali %0 idi