bence postcu arkadaşlar toplanıp bu konu hakkında görüşmeliyiz ve piyasıayı bi fiyata sabıtlemeliyiz

örnegin;post atacak olanalar şu fiyattan aşşagı iş yapamayacak

örnegin;herkes aynı tarıfe üzerinden iş yapacak

bence bu cok güzel bir fikir müşteri kıme gelirse o kazanır hiç olmazsa müşterinin bize gelme ihtamali var bu olayda

eskisi gibi ucuza acana gittiginde biz gelme ihtimali %0 idi