dombalak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aslında ben şu anda postçuluk yapan herkesi kınıyorum
sizler yüzünden eskiden en kaliteli yaptığım işi bıraktım
1 sene önce ben 100 c-p konuyu 10 ytlye açıyordum ama sizler şimdi 300-400 konuyu o fiyata açıyorsunuz. Ondan sonra gelmiş yok fiyatlar böyle yok o ucuza yaptı yok bu şöyle yaptı diye ağlıyorsunuz.Size söyleyeyim kendinize ediyorsunuz.3 kuruş kazanacağım diye ekmek yediğiniz işi kendiniz batırıyorsunuz
sanırım yakında post atıp üstüne para vereceksiniz
hocam sana katılıyor piyasayı öyle öldürdülerki ben işe girdiigm zaman daha çok dil iki ay önce 150 post bir domain alıyordum yada 150 post 10 ytl ve gayette güzel para kazanıyordum.. sonra çoluk çoçuk piyasa girdi mahfetti bende bir kaç arkdaş gibi elimi çektim başka işlere yöneldim.. sorun bu arkadaşda sanırım 1500 post 20 ytl ben 1000 postu 60 80 arsı açıyordum