bu konu burda ne alaka dieceksiniz ama acmadan duramadım yaw piyasadaki postcu arkdaşlar nie bukadar palıya konu acıyor anlamadım ben bir domain reqleme karşılıqında 400 post atıyorum adamalr 1 domain artı bide 100 mb host da 350 konu acıyor

valla ben mi cok ucuza acıyorum yoksa miletmi cok palıya satıyor anlamış deilim...
bir hatamız kusurumuz olmuşsa af ola...
MSN :
siparis@postcuyum.com
Cep Tel : 0543 425 99 00
Postcuyum.Com | Güven - Kalite - Hız
1 işini harbi biliyosun konunun amacı dışında ldugu halde hem cep hemde web sitenı verıyosun böylede belki iş kazanırım dıye(ki benı baglamamz inş kazanırsın sende iş)
2 herkes emeginin karsılıgı olarak bi ücret biçiyor sen bunu baltalıyamazsın bazı konularda gördüm ..kardes neden bu kadar ucuza acıyosun gibisinden tm hatırlamıyom yanlışsam düzelt lütfen
3post işi ;güven-kalite-zaman ve ücret ile ilgilidir.Senın güvenın varsa kaliteli acıyosan zamanında işi bitiriyosan istedıgın kadar ücret biç emegine karsılıgını veren olacaktır ucuz acıyorum şu kadar acıyorumla olmuyor kaliteli ac gec ac..
eger benı yanlış anladıysan kusura bakma şikayetını bana pm ile bildiirsen sevınırım
bende 1 reg domain için 400 post atıyorum