Konu
anlamadıqım bişi var
10-04-2008, 00:18:55
#10
KaoS
frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben böyle mutluyum... kendim gibi mutluyum...
sen mutlusunda türkçe'yi doğru kullanırsan bizde mutlu olucaz