• 06-11-2024, 15:15:57
    #28
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke olsa da satmaya çalışsam be üstad 😅
    İnsallah.
  • 06-11-2024, 15:22:11
    #29
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad 10-11-12-13 lerde 160 alınacaksa cth 122 alınacak ise cax tavsiye ederim ancak dsg almama taraftarıyım mekatronik arıza yüzünden canlı bomba diyebilirim 🤣
    Bende 150 act dsg vardı 90 binde yeni sattım çok memnundum.
  • 06-11-2024, 15:23:51
    #30
    Alphan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 150 act dsg vardı 90 binde yeni sattım çok memnundum.
    Dsg iyi mi bilemem de 150’likler rocco’nun en sorunsuz kasası sizinkide maşallah yeni gibiymiş emsallerine göre kilometresi güzel
  • 07-11-2024, 00:12:23
    #31
    bende şuan 207 var nasip olursa satıp rocco alma hayalim var. çocukluğumun arabası, dediğiniz gibi temiz bir rocco bulsam 650-700 bandına alacağım
  • 07-11-2024, 00:13:50
    #32
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende şuan 207 var nasip olursa satıp rocco alma hayalim var. çocukluğumun arabası, dediğiniz gibi temiz bir rocco bulsam 650-700 bandına alacağım
    Rabbim nasip eder inşAllah hocam bende 1 haftada baya bilgi edindim sormak istediğin var ise yardımcı olabilirim
  • 07-11-2024, 00:19:48
    #33
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim nasip eder inşAllah hocam bende 1 haftada baya bilgi edindim sormak istediğin var ise yardımcı olabilirim
    sağolun hocam, benim de az buz bilgim var, tek korkum benzin yetiştirememek olucak. Şu zamana kadar sürdüğüm tüm arabalar dizeldi ve 4-5 lt yakmaya çok alıştım
  • 07-11-2024, 00:21:35
    #34
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolun hocam, benim de az buz bilgim var, tek korkum benzin yetiştirememek olucak. Şu zamana kadar sürdüğüm tüm arabalar dizeldi ve 4-5 lt yakmaya çok alıştım
    yetişir hocam yetişir araba sizi öyle bir tatmin edicekki benzin derdiniz olmayacak

    dsg den kaçın almamaya çalışın he illa otomatik olucak derseniz dsg mekatronik kartı yeni değişenlerden alın yoksa biliyorsunuzdur dsg canlı bomba mekatronik bir bozulursa geçmiş olsun 50 ile 100 binlik oldunuz
  • 07-11-2024, 00:23:38
    #35
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yetişir hocam yetişir araba sizi öyle bir tatmin edicekki benzin derdiniz olmayacak

    dsg den kaçın almamaya çalışın he illa otomatik olucak derseniz dsg mekatronik kartı yeni değişenlerden alın yoksa biliyorsunuzdur dsg canlı bomba mekatronik bir bozulursa geçmiş olsun 50 ile 100 binlik oldunuz
    öyle hocam bende manuel istiyorum o sebepten lakin gazlamak istediğim zaman yetişmemem diye tırsıyorum. Bir de F1 kulakçık olayı hoşuma gidiyor baya.
  • 07-11-2024, 00:27:40
    #36
    Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle hocam bende manuel istiyorum o sebepten lakin gazlamak istediğim zaman yetişmemem diye tırsıyorum. Bir de F1 kulakçık olayı hoşuma gidiyor baya.
    manuel daha seridir hocam , bir de yanlış bilmiyorsam f1 kulakçıklar sadece görüntü için değil mi ? yani onu manuele de takarsın ancak biri vitese bakıp manuel olduğunu anlarsa dalga geçebilir