Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle hocam bende manuel istiyorum o sebepten lakin gazlamak istediğim zaman yetişmemem diye tırsıyorum. Bir de F1 kulakçık olayı hoşuma gidiyor baya.
manuel daha seridir hocam , bir de yanlış bilmiyorsam f1 kulakçıklar sadece görüntü için değil mi ? yani onu manuele de takarsın ancak biri vitese bakıp manuel olduğunu anlarsa dalga geçebilir