• 06-11-2024, 01:46:32
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabada asalet var 180 beygirlik güç pedalda bitiyor ileriye dönük bak evlensen o araba dar gelir insignia baba araba hemde D segmenti
    Doğrudur üstadım insigna güzel araçtır ancak evlenmeye daha çok var gibi 19 yaşındayım şuan kanıma göre bir araç lazım bana
  • 06-11-2024, 08:44:53
    #20
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynak?
    BYD benzeri çok sayıda Çinli "elektrikli" yüksek donanımlı dolu araçların, akaryakıtlı rakiplerine kıyasla çok daha ucuza piyasaya girecek olması.
    Şimdiye kadar seçenekler azdı ve fiyat nispeten pahalıydı. Dönem arabaları satma dönemi diye düşünüyorum ama yatırım tavsiyesi değildir :-)
  • 06-11-2024, 09:13:21
    #21
    wantrepreneur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BYD benzeri çok sayıda Çinli "elektrikli" yüksek donanımlı dolu araçların, akaryakıtlı rakiplerine kıyasla çok daha ucuza piyasaya girecek olması.
    Şimdiye kadar seçenekler azdı ve fiyat nispeten pahalıydı. Dönem arabaları satma dönemi diye düşünüyorum ama yatırım tavsiyesi değildir :-)
    BYD’nin 700 bin ₺ gibi bir fiyata sıfır araç çıkaracağını söyleyenler var ne kadar doğru bilmiyorum
  • 06-11-2024, 10:25:49
    #22
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heyt maşallah şu g*te bak mermi mermii Allah kaza bela vermesin üstadım bana da nasip olur inşAllah

    Aracın kaç model üstadım ? Ayıptır sorması ne kadara aldın 600-700 bandında bende binilicek araç bulabilir miyim ilanlarda var ancak gittiğimde temiz çıkar mı bilemedim

    160 bg piston kırıyorlar ama adam gibi kullanırsan sorun yapmaz diyolar , dsg almak isterdim ancak mekatronik sorunları nedeniyle dsg'den de soğudum

    bende facebook'da 5-6 gruba üyeyim güzel sohbetler muhabbetler dönüyor senin de olduğun bahsettiğin grupları iletirsen çok memnun olurum

    bir de seninle araç hakkında sohbet etmek isterim yaşım 19 bu araç bu beygir bana fazla gelir mi hayvan gibi araba hastasıyım da
    Amin teşekkür ederim, daha iyileri senin olsun inşallah,

    DSG bulaşma derim al manuel keyfine bak, DSG olan arkadaşlarım var sanayiden pek çıkamıyorlar ama çıkmama sebebi arabayı çok hor kullanıyorlar o yüzden her gün bir yeri patlıyor , steck yazılımları vs hepsi var onlarda

    manuelde güzel benimki 2012 1.4 sportline160HP

    Bulduğun aracı önce bak ara sahibiyle konuş gitmeden önce mutlaka plaka hasar sorgula,
  • 06-11-2024, 10:36:02
    #23
    ibrahimokcuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin teşekkür ederim, daha iyileri senin olsun inşallah,

    DSG bulaşma derim al manuel keyfine bak, DSG olan arkadaşlarım var sanayiden pek çıkamıyorlar ama çıkmama sebebi arabayı çok hor kullanıyorlar o yüzden her gün bir yeri patlıyor , steck yazılımları vs hepsi var onlarda

    manuelde güzel benimki 2012 1.4 sportline160HP

    Bulduğun aracı önce bak ara sahibiyle konuş gitmeden önce mutlaka plaka hasar sorgula,
    Amin üstadım

    peki hangi parçaları değişen olsa pek baş ağrıtmaz genellikle ön üç parçadan kaçıyorum
  • 06-11-2024, 14:58:24
    #24
    Hocam alıcaksan 2015 üstü 150 bg act motor dsg olan versiyona bakarsan daha güvenli olur.
    2009 2012 arası cav kodlu 160bg lerde piston kırma problemi vardı
    2012 2015 arası cht kodlu olanlarda daha sağlıklı gidişide güzel bunlar dsg versiyonları
  • 06-11-2024, 15:06:24
    #25
    Alphan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam alıcaksan 2015 üstü 150 bg act motor dsg olan versiyona bakarsan daha güvenli olur.
    2009 2012 arası cav kodlu 160bg lerde piston kırma problemi vardı
    2012 2015 arası cht kodlu olanlarda daha sağlıklı gidişide güzel bunlar dsg versiyonları
    Üstad 10-11-12-13 lerde 160 alınacaksa cth 122 alınacak ise cax tavsiye ederim ancak dsg almama taraftarıyım mekatronik arıza yüzünden canlı bomba diyebilirim 🤣
  • 06-11-2024, 15:10:48
    #26
    Kısa süre sonra satmaya çalışırsın. Millete arabalar dar gelirken çift kapı araba almak kalmadı pek.
  • 06-11-2024, 15:12:10
    #27
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa süre sonra satmaya çalışırsın. Millete arabalar dar gelirken çift kapı araba almak kalmadı pek.
    Keşke olsa da satmaya çalışsam be üstad 😅