ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Heyt maşallah şu g*te bak mermi mermii Allah kaza bela vermesin üstadım bana da nasip olur inşAllah

Aracın kaç model üstadım ? Ayıptır sorması ne kadara aldın 600-700 bandında bende binilicek araç bulabilir miyim ilanlarda var ancak gittiğimde temiz çıkar mı bilemedim

160 bg piston kırıyorlar ama adam gibi kullanırsan sorun yapmaz diyolar , dsg almak isterdim ancak mekatronik sorunları nedeniyle dsg'den de soğudum

bende facebook'da 5-6 gruba üyeyim güzel sohbetler muhabbetler dönüyor senin de olduğun bahsettiğin grupları iletirsen çok memnun olurum

bir de seninle araç hakkında sohbet etmek isterim yaşım 19 bu araç bu beygir bana fazla gelir mi hayvan gibi araba hastasıyım da
Amin teşekkür ederim, daha iyileri senin olsun inşallah,

DSG bulaşma derim al manuel keyfine bak, DSG olan arkadaşlarım var sanayiden pek çıkamıyorlar ama çıkmama sebebi arabayı çok hor kullanıyorlar o yüzden her gün bir yeri patlıyor , steck yazılımları vs hepsi var onlarda

manuelde güzel benimki 2012 1.4 sportline160HP

Bulduğun aracı önce bak ara sahibiyle konuş gitmeden önce mutlaka plaka hasar sorgula,