ibrahimokcuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin teşekkür ederim, daha iyileri senin olsun inşallah,

DSG bulaşma derim al manuel keyfine bak, DSG olan arkadaşlarım var sanayiden pek çıkamıyorlar ama çıkmama sebebi arabayı çok hor kullanıyorlar o yüzden her gün bir yeri patlıyor , steck yazılımları vs hepsi var onlarda

manuelde güzel benimki 2012 1.4 sportline160HP

Bulduğun aracı önce bak ara sahibiyle konuş gitmeden önce mutlaka plaka hasar sorgula,
Amin üstadım

peki hangi parçaları değişen olsa pek baş ağrıtmaz genellikle ön üç parçadan kaçıyorum