Amin teşekkür ederim, daha iyileri senin olsun inşallah,
DSG bulaşma derim al manuel keyfine bak, DSG olan arkadaşlarım var sanayiden pek çıkamıyorlar ama çıkmama sebebi arabayı çok hor kullanıyorlar o yüzden her gün bir yeri patlıyor , steck yazılımları vs hepsi var onlarda
manuelde güzel benimki 2012 1.4 sportline160HP
Bulduğun aracı önce bak ara sahibiyle konuş gitmeden önce mutlaka plaka hasar sorgula,
Amin üstadım
peki hangi parçaları değişen olsa pek baş ağrıtmaz genellikle ön üç parçadan kaçıyorum