ichbinalper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Scirocco piyasası hk.
35
●1.614
- 06-11-2024, 00:57:2713 den aşağı alma tavsiye etmem o modellerde direksiyon vs farkı oluyor
- 06-11-2024, 01:03:219 da direksiyon farkı başlıyor hocam 10-11-12-13 kasaların direksiyonları aynı 15 de biraz daha farklılaşıyor ancak baya benziyorlar birbirlerineAdemEkinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2024, 01:07:01Bu ülkede artan hiçbirşey geri düşmez ben şimdi bir milyona birşey alacağim sonra piyasa düşececek 500e geri satacağim ? imkanı yok geçin artık bu düzelecek v.s kelimelerini bu dönemde ne alırsanız zarar etmezsiniz bukadar net söylüyorum
1 milyona ev aldım 2022 yılında şuan evin değeri 4 milyon piyasayı nekadar geri çekebileceksiniz ? aynı yıl 500.000 bine araç aldim geçen ay sattım 810.000 TL kusura bakmayın ama durumumuz bu arabayı alırken 70k kredi çektim aylık 6.900 liraydı sanırım ya nasıl öderim diye düşünüyordum çok mu acıldım acaba diye hesap yapıyordum sonrasında çektiğim kredi pul oldu çerez parasına döndü ödediğim kredi
Bu sebep ile benim mantığıma göre şuan alabiliyorsanız imkanınız varsa düzenli geliriniz varsa borçtan korkmayın evinizin rıskını ayıracak şekilde borçlanabilirsiniz. Benim kendi düşüncem bu yönde arkadaşlar - 06-11-2024, 01:07:33Merhaba öncelikle , srocco hikayemi anlatayım
Hayatımda 1 kere sroccoya bindim, araba almaya karar verdim nerden tutulduysam sroccoya tutuldum ama kime sorsam alma alma kronik sıkıntıları var öyle böyle vaz geçtim 2 saatlik çünkü aklımda alacağım yani, piyasaya bakıyorum genç arabası olduğu için hepsi patlak önden kazası var vs. Hasar kaydı yok denildiği arabanın en az 20.000 hasar kaydı çıkıyordu. Tekrardan vaz geçtim öyle bakayım dedim ilana 2012 model 150km hatasız stok buldum hiç oynanmamış gittim denildiği gibi çıktı aldım. Ufak tefek ben yaparım diye düşündüm. Temiz ve 160 beygir bir araba harbi gidiyor piyasadaki çoğu arabaya kafa tutarsın geçersin giderken hisettirmiyorda . Yakıtı yakıyor ama felaket onuda aslan besliyorsan yemini düşünmeyeceksin 😅
Hayata bir kez geliyoruz herşey insan yapımı herşeyin bir sorunu var, Al bin hevesini al kimseyi dinleme acele hareket etme
srocco narin araba yazılım vs ufak oynamalarda motor arıza lambası vs yakıyor kötü usta sebebiyle az kalsın conta yakacaktım. Onlarıda özelden yazarsan anlatırım eğer alırsan kesinlikle iyi bir usta bul kimseye güvenme.
sorun olursa özelden yaz çekinme Türkiye srocco grubu var ilan atıyorlar , 1000 kişiye yakın var yardımlaşıyorlar parça vs sohbet dönüyor orayada aldırım istersen.
Bekarsan eğer al derim temiz bulursan, ben 3 aydır biniyorum çok memnunum. Sıkıntı çıkarmadı Allaha çok şükür.
Notumuda düşeyim : alma kronik sorunları var diyenlerin çoğu arabayı çok beğendi çünkü hayatlarında hiç sroccoya binmemişler, herkes konuşur.
evlat 😅

- 06-11-2024, 01:26:14Eline sağlık teşekkürler üstadımrowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2024, 01:29:15Heyt maşallah şu g*te bak mermi mermii Allah kaza bela vermesin üstadım bana da nasip olur inşAllahibrahimokcuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aracın kaç model üstadım ? Ayıptır sorması ne kadara aldın 600-700 bandında bende binilicek araç bulabilir miyim ilanlarda var ancak gittiğimde temiz çıkar mı bilemedim
160 bg piston kırıyorlar ama adam gibi kullanırsan sorun yapmaz diyolar , dsg almak isterdim ancak mekatronik sorunları nedeniyle dsg'den de soğudum
bende facebook'da 5-6 gruba üyeyim güzel sohbetler muhabbetler dönüyor senin de olduğun bahsettiğin grupları iletirsen çok memnun olurum
bir de seninle araç hakkında sohbet etmek isterim yaşım 19 bu araç bu beygir bana fazla gelir mi hayvan gibi araba hastasıyım da
- 06-11-2024, 01:34:49@ichbinalper; 1.6T 180 HP insignia alabilirsin cosmo paket passatı ikiye katlıyor tasmayı koparmış pitpull gibi gidiyor
- 06-11-2024, 01:39:16üstadım insigna'da güzel araç ancak bi rocco gibi duruşu yok be ağır abi arabası gibi bir şeyMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-11-2024, 01:43:01arabada asalet var 180 beygirlik güç pedalda bitiyor ileriye dönük bak evlensen o araba dar gelir insignia baba araba hemde D segmentiichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
