ibrahimokcuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba öncelikle , srocco hikayemi anlatayım



Hayatımda 1 kere sroccoya bindim, araba almaya karar verdim nerden tutulduysam sroccoya tutuldum ama kime sorsam alma alma kronik sıkıntıları var öyle böyle vaz geçtim 2 saatlik çünkü aklımda alacağım yani, piyasaya bakıyorum genç arabası olduğu için hepsi patlak önden kazası var vs. Hasar kaydı yok denildiği arabanın en az 20.000 hasar kaydı çıkıyordu. Tekrardan vaz geçtim öyle bakayım dedim ilana 2012 model 150km hatasız stok buldum hiç oynanmamış gittim denildiği gibi çıktı aldım. Ufak tefek ben yaparım diye düşündüm. Temiz ve 160 beygir bir araba harbi gidiyor piyasadaki çoğu arabaya kafa tutarsın geçersin giderken hisettirmiyorda . Yakıtı yakıyor ama felaket onuda aslan besliyorsan yemini düşünmeyeceksin 😅

Hayata bir kez geliyoruz herşey insan yapımı herşeyin bir sorunu var, Al bin hevesini al kimseyi dinleme acele hareket etme


srocco narin araba yazılım vs ufak oynamalarda motor arıza lambası vs yakıyor kötü usta sebebiyle az kalsın conta yakacaktım. Onlarıda özelden yazarsan anlatırım eğer alırsan kesinlikle iyi bir usta bul kimseye güvenme.



sorun olursa özelden yaz çekinme Türkiye srocco grubu var ilan atıyorlar , 1000 kişiye yakın var yardımlaşıyorlar parça vs sohbet dönüyor orayada aldırım istersen.

Bekarsan eğer al derim temiz bulursan, ben 3 aydır biniyorum çok memnunum. Sıkıntı çıkarmadı Allah’a çok şükür.



Notumuda düşeyim : alma kronik sorunları var diyenlerin çoğu arabayı çok beğendi çünkü hayatlarında hiç sroccoya binmemişler, herkes konuşur.

evlat 😅
Heyt maşallah şu g*te bak mermi mermii Allah kaza bela vermesin üstadım bana da nasip olur inşAllah

Aracın kaç model üstadım ? Ayıptır sorması ne kadara aldın 600-700 bandında bende binilicek araç bulabilir miyim ilanlarda var ancak gittiğimde temiz çıkar mı bilemedim

160 bg piston kırıyorlar ama adam gibi kullanırsan sorun yapmaz diyolar , dsg almak isterdim ancak mekatronik sorunları nedeniyle dsg'den de soğudum

bende facebook'da 5-6 gruba üyeyim güzel sohbetler muhabbetler dönüyor senin de olduğun bahsettiğin grupları iletirsen çok memnun olurum

bir de seninle araç hakkında sohbet etmek isterim yaşım 19 bu araç bu beygir bana fazla gelir mi hayvan gibi araba hastasıyım da