ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaynak?
BYD benzeri çok sayıda Çinli "elektrikli" yüksek donanımlı dolu araçların, akaryakıtlı rakiplerine kıyasla çok daha ucuza piyasaya girecek olması.
Şimdiye kadar seçenekler azdı ve fiyat nispeten pahalıydı. Dönem arabaları satma dönemi diye düşünüyorum ama yatırım tavsiyesi değildir :-)