Alphan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 150 act dsg vardı 90 binde yeni sattım çok memnundum.
Dsg iyi mi bilemem de 150’likler rocco’nun en sorunsuz kasası sizinkide maşallah yeni gibiymiş emsallerine göre kilometresi güzel