Rabbim nasip eder inşAllah hocam bende 1 haftada baya bilgi edindim sormak istediğin var ise yardımcı olabilirim
sağolun hocam, benim de az buz bilgim var, tek korkum benzin yetiştirememek olucak. Şu zamana kadar sürdüğüm tüm arabalar dizeldi ve 4-5 lt yakmaya çok alıştım