Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolun hocam, benim de az buz bilgim var, tek korkum benzin yetiştirememek olucak. Şu zamana kadar sürdüğüm tüm arabalar dizeldi ve 4-5 lt yakmaya çok alıştım
yetişir hocam yetişir araba sizi öyle bir tatmin edicekki benzin derdiniz olmayacak

dsg den kaçın almamaya çalışın he illa otomatik olucak derseniz dsg mekatronik kartı yeni değişenlerden alın yoksa biliyorsunuzdur dsg canlı bomba mekatronik bir bozulursa geçmiş olsun 50 ile 100 binlik oldunuz