yetişir hocam yetişir araba sizi öyle bir tatmin edicekki benzin derdiniz olmayacak
dsg den kaçın almamaya çalışın he illa otomatik olucak derseniz dsg mekatronik kartı yeni değişenlerden alın yoksa biliyorsunuzdur dsg canlı bomba mekatronik bir bozulursa geçmiş olsun 50 ile 100 binlik oldunuz
öyle hocam bende manuel istiyorum o sebepten lakin gazlamak istediğim zaman yetişmemem diye tırsıyorum. Bir de F1 kulakçık olayı hoşuma gidiyor baya.