• 17-08-2020, 10:02:25
    #1
    Önümde iki seçenek var.

    1: Citroen : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...50938496/detay
    2: Polo: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...46034206/detay

    Tavsiyeniz hangisi olur? ve mümkün ise neden?
    Citroen cam gibi duruyor, piyasası az lakin piyasaya göre gayet uygun fiyat yazmış.
    Polo da anladığım kadarıyla temiz gibi. klimalıymış aynı zamanda
  • 17-08-2020, 10:03:37
    #2
    polo iyidir alman malı.
  • 17-08-2020, 10:04:41
    #3
    polo iyidir ama şöyle düşünün biri 98 model biri 2004 model
    citroen de kötü bir araba değil. Birde daha canlı duruyor citroen.
    Ben olsam xsara alırdım.
  • 17-08-2020, 10:04:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    CİTROEN hocam
  • 17-08-2020, 10:05:33
    #5
    Dizel tercih et derim.
    citroeni poloyu bilmem ama bildiğim tek bişi var o da araç tek yakıt olacak..
  • 17-08-2020, 10:06:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam kendim polo kullanıcısıyım ancak ilandaki polo 98 model olduğu için çok mantıklı bir tercih olmaz diye düşünüyorum.Ayrıca yakıt olarak lpg kullanıyor onuda göz önünde bulundurmak lazım.
  • 17-08-2020, 10:07:24
    #7
    fiyatlara bak be... polo 3 ay önce 20 k idi. şimdi nerelere gelmiş.
    Tavsiyem biraz daha bekle yeni bir açıklama yapıldı. Şahıslar ve belgesi olmayanlar en fazla 3 araç alıp satabilecek yıl içerisinde belki bu fiyatların düşmesine neden olabilir.
  • 17-08-2020, 10:07:28
    #8
    İlanlara bakarsak Citroen daha mantıklı duruyor. Benim tercihim Citroen olurdu.
  • 17-08-2020, 10:08:34
    #9
    Şahsen, bu modellerde baktığım arabalarda; boyasız, kazasız vs olsun diye bakmazdım.
    Aksine model yılı daha yüksek olup, bi kaç parça boyası olanlara bakmak daha mantıklı.
    Hangi araba olursa olsun, yeter ki bi tane araba al. Fiyatlar yükselmeye devam ediyor ve devam edecek, önümüzdeki hafta bu fiyatlara - bu arabalardan alamayacaksın.