Önümde iki seçenek var.
1: Citroen : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...50938496/detay
2: Polo: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...46034206/detay
Tavsiyeniz hangisi olur? ve mümkün ise neden?
Citroen cam gibi duruyor, piyasası az lakin piyasaya göre gayet uygun fiyat yazmış.
Polo da anladığım kadarıyla temiz gibi. klimalıymış aynı zamanda
Hangi Aracı alsam ?
23
●474
- 17-08-2020, 10:04:41polo iyidir ama şöyle düşünün biri 98 model biri 2004 model
citroen de kötü bir araba değil. Birde daha canlı duruyor citroen.
Ben olsam xsara alırdım. - 17-08-2020, 10:05:33Dizel tercih et derim.
citroeni poloyu bilmem ama bildiğim tek bişi var o da araç tek yakıt olacak.. - 17-08-2020, 10:07:28İlanlara bakarsak Citroen daha mantıklı duruyor. Benim tercihim Citroen olurdu.
- 17-08-2020, 10:08:34Şahsen, bu modellerde baktığım arabalarda; boyasız, kazasız vs olsun diye bakmazdım.
Aksine model yılı daha yüksek olup, bi kaç parça boyası olanlara bakmak daha mantıklı.
Hangi araba olursa olsun, yeter ki bi tane araba al. Fiyatlar yükselmeye devam ediyor ve devam edecek, önümüzdeki hafta bu fiyatlara - bu arabalardan alamayacaksın.