Konu
Hangi Aracı alsam ?
17-08-2020, 10:07:24
#7
Recotica
fiyatlara bak be... polo 3 ay önce 20 k idi. şimdi nerelere gelmiş.
Tavsiyem biraz daha bekle yeni bir açıklama yapıldı. Şahıslar ve belgesi olmayanlar en fazla 3 araç alıp satabilecek yıl içerisinde belki bu fiyatların düşmesine neden olabilir.