• 17-08-2020, 11:09:12
    #19
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkede fırsatçı çok amerikada yaşıyorum 20.000 euruluk sıfır arabanın 2. eli ortalama 8 ile 6 bin euro ülkede aşırı fırsatçı var. Zaten sahibinden.com piyasanın anasını ağlattı. Adamlar 100 ilan basıyor galericiler vs merkez bankası gibi fiyatı göre benim arabamda bu kadar eder diyip ilanı basıyor. Herkes gemisini kurtarma peşinde ve ben çakayımda buna oda kime çakarsa.
    Hocam Amerika'da bu kadar ötv, kdv ıvır zıvır ödüyor musunuz? Hayır.

    Vatandaş ne yapsın? Devletin buna önlem alması gerekiyor. Ne güzel demişsiniz " herkes gemisini kurtarma peşinde ".
    Olay budur.
  • 17-08-2020, 11:13:08
    #20
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Amerika'da bu kadar ötv, kdv ıvır zıvır ödüyor musunuz? Hayır.

    Vatandaş ne yapsın? Devletin buna önlem alması gerekiyor. Ne güzel demişsiniz " herkes gemisini kurtarma peşinde ".
    Olay budur.
    Arada ince nokta var. Herkes gemisine alabildiği kadar dolduruyor. Üretmeyi ve çalışmayı sevmeyen milletiz bu malesef öyle. Hazır alayıp satayım çakayım gitsin. Zaten iyice insanlar borca girdi fakir ülkeler lükse bayılır. O yüzden millet borç edip edip alıyor.
  • 17-08-2020, 11:18:53
    #21
    Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arada ince nokta var. Herkes gemisine alabildiği kadar dolduruyor. Üretmeyi ve çalışmayı sevmeyen milletiz bu malesef öyle. Hazır alayıp satayım çakayım gitsin. Zaten iyice insanlar borca girdi fakir ülkeler lükse bayılır. O yüzden millet borç edip edip alıyor.
    Üretmeyi sevmiyor değil, üretemiyor. İmkan verilmiyor

    Benim firmam vardı iflas ettim. vergi yükü altında kaldım, yapamadım. 3 kazandım, 5 ödedim.
    İthalat yapıyordum. Devalüasyon oldu. Malım elimde kaldı. O sene içinde ithal ettiğim ürüne %20 ek vergi geldi. Bu bir örnek sadece kendi adıma.

    Çiftçi ne yapsın? Mazot pahalı, vergi pahalı, yerli tohuma izin verilmiyor, gübre bile ithal, her şey ithal ve dolara endeksli.

    Vatandaş ezildi ve çaresiz maalesef
  • 17-08-2020, 12:20:46
    #22
    dizel aracda km ve bakımı önemli
  • 17-08-2020, 16:17:35
    #23
    Aynı ikileme düşüp peugeot 306 almıştım
  • 17-08-2020, 16:19:06
    #24
    Polo sıkıntılı çıktı gösterildi sanayide. citroene de akşam bakacam bi bakalım