Hocam Amerika'da bu kadar ötv, kdv ıvır zıvır ödüyor musunuz? Hayır.
Vatandaş ne yapsın? Devletin buna önlem alması gerekiyor. Ne güzel demişsiniz " herkes gemisini kurtarma peşinde ".
Olay budur.
Arada ince nokta var. Herkes gemisine alabildiği kadar dolduruyor. Üretmeyi ve çalışmayı sevmeyen milletiz bu malesef öyle. Hazır alayıp satayım çakayım gitsin. Zaten iyice insanlar borca girdi fakir ülkeler lükse bayılır. O yüzden millet borç edip edip alıyor.