Ülkede fırsatçı çok amerikada yaşıyorum 20.000 euruluk sıfır arabanın 2. eli ortalama 8 ile 6 bin euro ülkede aşırı fırsatçı var. Zaten
sahibinden.com piyasanın anasını ağlattı. Adamlar 100 ilan basıyor galericiler vs merkez bankası gibi fiyatı göre benim arabamda bu kadar eder diyip ilanı basıyor. Herkes gemisini kurtarma peşinde ve ben çakayımda buna oda kime çakarsa.
Hocam Amerika'da bu kadar ötv, kdv ıvır zıvır ödüyor musunuz? Hayır.
Vatandaş ne yapsın? Devletin buna önlem alması gerekiyor. Ne güzel demişsiniz " herkes gemisini kurtarma peşinde ".
Olay budur.