Seodeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arada ince nokta var. Herkes gemisine alabildiği kadar dolduruyor. Üretmeyi ve çalışmayı sevmeyen milletiz bu malesef öyle. Hazır alayıp satayım çakayım gitsin. Zaten iyice insanlar borca girdi fakir ülkeler lükse bayılır. O yüzden millet borç edip edip alıyor.
Üretmeyi sevmiyor değil, üretemiyor. İmkan verilmiyor

Benim firmam vardı iflas ettim. vergi yükü altında kaldım, yapamadım. 3 kazandım, 5 ödedim.
İthalat yapıyordum. Devalüasyon oldu. Malım elimde kaldı. O sene içinde ithal ettiğim ürüne %20 ek vergi geldi. Bu bir örnek sadece kendi adıma.

Çiftçi ne yapsın? Mazot pahalı, vergi pahalı, yerli tohuma izin verilmiyor, gübre bile ithal, her şey ithal ve dolara endeksli.

Vatandaş ezildi ve çaresiz maalesef